Genieten van de natuur. Eerst was er het ei

Genieten van de natuur. Eerst was er het ei
AFFEVXX00595
Titel: `Genieten van de natuur in Provinciaal Natuurpark Zwin, Knokke-Heist 2010. Eerst was er het ei - OoievaarswandelingŽ. Verder de coördinaten van het evenement. Foto's: 1) Ooievaar zit op zijn nest. 2) Klein panorama van de zwinvlakte.
(30 X 42 cm). Paarse en zwarte letterdruk op witte achtergrond. Illustratie kleurenfoto's. Plakband aan de hoeken.
(ON: 2010/067)
Affiches
Evenementen
24 april 2010.
Peter Norro, MiNaWa, St. Andries Brugge
Dilte
Ben je eigenaar van deze foto of sta je ergens geportretteerd? Heb je hierover vragen, contacteer dan het HEY Museum via hey at knokke-heist.be